HEBAHAN PROGRAM L.A.D MUSLIM 2009  

Posted by yusra yusoff in



L.A.D MUSLIM KEMBALI LAGI... 2009

Sekretariat Publisiti LAD Muslim 09 bertungkus-lumus menyiapkan Banner, Vest untuk peserta Ijazah, Master & PhD yang terlibat, mengedar & menampal poster2 di Fakulti Pengajian Islam & lokasi sasaran iaitu di FELDA Tersang, Raub...

Setiap peserta memberi kerjasama yang baik dalam pemberian saiz baju serta bertimbangrasa dari segi pembayaran baju yang ditempah. Banner pula dapat disiapkan dalam masa seminggu sahaja. LAD Muslim kali ini menyediakan 4 banner. Banner akan digantung di Fakulti Pengajian Islam (FPI) UKM, di FELDA Tersang, Kg Belau & Kg Kuala Koyan.

Poster juga telah ditampal di Fakuti sebagai hebahan untuk masyarakat sekeliling. Selain itu, Unit Publisiti juga turut meng'iklan'kan program ini di " Digital Board" UKM yang berada di hadapan pintu masuk utama UKM, Bangi.

Dengan adanya hebahan seperti ini, penghuni UKM khususnya di Fakulti Pengajian Islam dapat mengetahui program yang kami akan adakan.

This entry was posted on Tuesday, August 25, 2009 at 11:52 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Antara kenangan disepanjang program Latihan Amali Dakwah Muslim

18 Ogos 2009-24 ogos 2009. Semoga perjalanan program yang telah dilaksanakan

membawa seribu satu pengertian. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan