Pengumuman...  

Posted by Noor Hafizah in

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kepada semua sahabat kelas blog iaitu tutorial hari selasa jam 11.00 pagi sahabat diminta mengambil perhatian tentang pengagihan tugas yang disediakan dibawah. Tugasan sahabat hendaklah di submit pada saya Hafizah by email sebelum hari jumaat iaitu pada 18. september 2009 iaitu sebelum cuti raya untuk proses penyusunan. Sekiranya sahabat menghantar selepas hari jumaat yang telah ditetapkan tugas menyusun dan sebagainya akan diambil alih oleh kumpulan yang menghantar lewat. Harap maklum...

Tugasan ini mempunyai 4 bab. Bab 1 adalah tentang pendahuluan yang mana pendahuluan ini menerangkan tentang pendahuluan blog. Seperti biasa ia mengandungi matlamat, objektif, memahami dakwah melalu blog serta tambahan maklumat yang lain. Kumpulan ini juga hendaklah menerangkan sedikit sebanyak 3 sub topik secara umum kerana setiap topik akan bakal diulas lebih khusus oleh kumpulan yang lain.

Bab 2 adalah tentang teori blog, sejarah blog, dakwah melalui blog dan sedikit perbandingan antara blog dengan blog dakwah yang lain dan apa-apa maklumat tambahan mengenai blog dan elaborate secara lebih khusus.

Bab ke 3 menerangkan tentang blog Islam dan Gerakan Dakwah. Kaji sedikit sebanyak tentang matlamat awal atau tujuan penciptaan blog ini adalah untuk aktiviti LADM. Kemudian pengisian menjadi lebih bersifat umum dan sebagainya. Terangkan Organisasi blog ini (contributors) dan hak milik rasmi blog ini (pandailah buat ayat). Terangkan juga tentang blog ini dari sudut teknikal, isi kandungan, latar belakang, penulisan dan sebagainya.

Manakala bab 4 pula menerangkan dan menganalisis persepsi pelajar terhadap blog ini khsusnya berdasarkan soal selidik yang bakal diagihkan kepada pelajar pada hari jumaat ini. Kumpulan ini juga hendaklah mengemukakan cadangan untuk penambahbaikkan blog ini. Mereka juga hendaklah bertanggungjawab terhadap tugasan SPSS dan kesimpulan. Sila dapatkan soal selidik daripada saya sesegera mungkin iaitu pada esk petang.

Tugasan bab pendahuluan
-Syifak
- Jamilah Alimin
- Hawa huzaifah
-Kharunnisaa

Tugasan bab 2
- Azlinda
-Rabeah Abd Rahman
- Farihan

Tugasan bab 3
- Nadia
- Roziawati
- Akma Rawi
- Yusra

Tugasan bab 4
-Seri Herdayu
- Akma Nordin
- Shahrina

Sebarang rujukan yang diambil daripada internet hendaklah disertakan url didalam tugasan tersebut.

Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya pada bila2 masa kecuali masa2 terawikh.. :-)

SEKIAN TERIMA KASIH
Segala kerjasama anda amatlah dihargai (*_*)

This entry was posted on Thursday, September 10, 2009 at 5:51 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

rasa kat sini macam dah takder masalah dengan pembahagian tugas.. Hope can setle before friday..gud luck everyone.. :)

September 13, 2009 at 4:06 PM

Post a Comment

Antara kenangan disepanjang program Latihan Amali Dakwah Muslim

18 Ogos 2009-24 ogos 2009. Semoga perjalanan program yang telah dilaksanakan

membawa seribu satu pengertian. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan